Prejsť na obsah

Výzva na predkladanie ponúk (podprahová zákazka) na rekonštrukciu Vrátnej ulice v Košiciach

Výzva na predkladanie ponúk (podprahová zákazka)

1.Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Mesto Košice Sídlo : Tr. SNP 48/A
040 11 Košice
IČO: 00691135
Telefón: 055/6419363
Fax: 055/6436288
Kontaktné osoby : Ing. Vasko, p. Milčevičová
E – mail: vasko@kosice.sk

2. Zmluva na uskutočnenie stavebných prác
- zmluva uzavretá podľa ustanovení Obchodného zákonníka.

3. Názov zákazky:
„Rekonštrukcia Vrátnej ulice v Košiciach"

4. Opis:
Realizácia rekonštrukcie Vrátnej ul. (úsek: Bočná - Alžbetina - Dominikánske nám.) v Košiciach
- povrchové úpravy vrátane odvedenia dažďových vôd do kanalizácie .

Stavebné práce a dodávky pozostávajú z:
- búracích prác, odvozu vybúraného materiálu a jeho uloženia na skládke,
- výkopových a zemných prác,
- zriadenia novej konštrukcie komunikácií a chodníkov – štrkodrva, prostý betón, porfýrová
dlažba, andezitové kocky, žulové obrubníky, asfaltový betón a pod.
- odvodnenia - uličné vpuste,
- prvky drobnej architektúry
Projektová dokumentácia s opisom prác je súčasťou súťažných podkladov.

5. Miesto poskytovania:
- Košice, Vrátna ul. (úsek: Bočná - Alžbetina - Dominikánske nám.)

6. Spoločný slovník obstarávania CPV: 45112000-5, 45112450-4, 45232450-1, 45233161-5,
45233222-1, 45236250-7
7. Možnosť predloženia ponuky na : - na celý predmet obstarávania
8. Variantné riešenie: - neumožňuje sa 9. Termín uskutočnenia stavebných prác:
- máj 2008 - september 2008

10. Hlavné podmienky financovania:
- predmet obstarávania bude financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa
vyčlenených v rozpočte mesta Košice

11. Podmienky účasti uchádzačov:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti na verejnom obstarávaní uvedené v § 99 ods. 1 písm. b) zák. č. 25/2006 Z.z.,:
- doklad o oprávnení podnikať (originál alebo overená kópia) nie starší ako tri mesiace ku dňu
uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, dokladom uchádzač musí preukázať, že je oprávnení
na poskytovanie požadovaných služieb súvisiacich s predmetom obstarávania.

Uchádzač preukáže techn. a odbornú spôsobilosť na uskutočnenie stavebných prác podľa zák.č.25/2006 Z. z. § 28 ods. 1 písm. b, g:
- zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu obstarávania (za rovnaký alebo podobný
predmet obstarávania sa považuje rekonštrukcia alebo výstavba objektov pozemného alebo inžinierskeho
staviteľstva – rekonštrukcia námestia, historickej dlažby, dláždené plochy, parkoviská, parky, chodníky apod.
uskutočnených v predchádzajúcich piatich rokoch, t. j. začatých od 01/2003 a ukončených do termínu
12/2007, s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác doplnených potvrdeniami odberateľov
o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením názvu odberateľa, jeho adresy, telefónneho kontaktu
na zodpovednú osobu. Dôkaz o plnení potvrdí verejný odberateľ alebo iný odberateľ. Týmito údajmi musí uchádzač preukázať, že v uvedenom období uskutočnil min. 3 stavebné diela (stavebné práce) ako zmluvný partner objednávateľa (nie v subdodávke) s minimálnym finančným objemom 10 mil. Sk (vrátane DPH) na jednu zmluvu.
- údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov,
- predloženie dokladov o odbornej spôsobilosti zodpovedných pracovníkov (výkon funkcie stavbyvedúceho)
vydaných na základe osobitného predpisu zák. č. 138/1992 Z. z. v znení neskorších predpisov, doklad
opečiatkovaný originálnym odtlačkom pečiatky a podpísaný odborne spôsobilou osobou spolu s čestným
vyhlásením uchádzača, že osoby, ktorých osvedčenie o odbornej spôsobilosti predkladá, budú k dispozícii
na plnenie zmluvy.


12. Poskytovanie súťažných podkladov:

Súťažné podklady si uchádzač môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti a budú
mu poskytnuté po predložení dokladu o zaplatení poplatku za súťažné podklady na adrese:
- adresa obstarávateľa uvedená v bode 1.
Kontaktné osoby: Ing. Vasko, p. Milčevičová, tel. 055/6419363

Súťažné podklady sa budú vydávať:
- v pracovných dňoch od: 7.4.2008 do 18.4.2008
- v pracovnom čase od: 8:00 hod do 14:30 hod.
Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne
Poplatok za súťažné podklady: 3.000,- Sk (vrátane DPH)
Spôsob úhrady poplatku za súť. podklady:
- pokladňa Magistrátu mesta Košice (blok D - 4.posch., č.t. 6419359),
úrad. hodiny pokladne:
pondelok - piatok od 8.00 - 9.00 a 13.00 - 15.00 hod. (v piatok do 14.00 hod.)

13. Uplynutie lehoty na predloženie ponúk:
- 28.4.2008
do 10:00 hod. stredoeurópskeho času
Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť:
- adresa obstarávateľa uvedená v bode 1

Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.

14. Otváranie obálok s ponukami:
- 28.4.2008 o 13:00 hod. stredoeurópskeho času v budove MMK, Tr. SNP 48/A, miestnosť D - 310.

15. Kritériá na hodnotenie ponúk:
Cena (vrátane DPH)

16. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk: 31.5.2008



RNDr. Milan S a b o l
riaditeľ


Ing. Martin Vasko
osoba odborne spôsobilá pre verejné obstarávanie