Prejsť na obsah

Výzva na predloženie ponúk (podlimit. zákazka - podprah. postupom) - Veterinárne asanačné služby na území mesta Košice

Vec: Výzva na predloženie ponúk (podlimitná zákazka - podprahovým postupom)

1.Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Mesto Košice Sídlo : Tr. SNP 48/A
040 11 Košice
IČO: 00691135
Telefón: 055/6419363, 6419258
Fax: 055/6436288
Kontaktné osoby : Ing. Vasko, Ing. Nagy
E – mail: vasko@kosice.sk

2. Zmluva na poskytnutie služieb
- zmluva uzavretá podľa ustanovení Obchodného zákonníka.

3. Názov zákazky:
Veterinárne asanačné služby na území mesta Košice


4. Stručný opis:

Nepretržitý výkon vybraných činností veterinárnej asanácie na území mesta Košice spočívajúci v:
a) odchyte zabehnutých, opustených a túlavých zvierat, najmä psov a mačiek, vo verejnom záujme
na verejných priestranstvách mesta, ich umiestnenie do karanténnej stanice; prípadne ich utratenie,
b) zbere a ďalšom naložení s telami uhynutých zvierat alebo ich časťami v zmysle platných predpisov,
c) spolupôsobení pri realizácii opatrení vyhlásených príslušnými proti nákazovými komisiami,
d) prevádzkovaní alebo zmluvnom zabezpečení prevádzky karanténnej stanice v zmysle platných
predpisov,
e) naložení so zvieraťom po ukončení lehoty karantenizácie.


5. Miesto poskytovania:
- územie mesta Košice - verejné priestranstvá - verejná zeleň, mestské komunikácie a parkoviská
a pod.

6. Klasifikácia CPV: 85200000-1

7. Možnosť predloženia ponuky na : - na celý predmet obstarávania

8. Variantné riešenie: - neumožňuje sa

9. Termín poskytovania služieb:  36 mesiacov

10. Hlavné podmienky financovania:
- predmet obstarávania bude financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa
vyčlenených v rozpočte mesta Košice

11. Podmienky účasti uchádzačov:

- doklad o oprávnení podnikať (originál alebo overená kópia) nie starší ako 3 mesiace ku dňu  uplynutia lehoty na predkladanie ponúk t.j. 26.3.2008, ktorým musí preukázať oprávnenie na výkon
činností a služieb súvisiacich s predmetom obstarávania,

Preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti:

- údaje o vzdelaní a odbornej praxi vedúcich zamestnancov alebo odbornej kvalifikácií riadiacich
zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb, pričom uchádzač musí preukázať,
že na plnenie zmluvy má k dispozícii osobu zodpovednú za riadny výkon odborných veterinárnych
činností – veterinárny lekár (ktorý skončil vysokoškolské štúdium druhého stupňa v odbore
všeobecného veterinárskeho lekárstva alebo v odbore hygiena potravín),

- zoznam a opis technického vybavenia uchádzača, prípadne údaje o technickom vybavení, ktoré má
uchádzač k dispozícii a ktoré môže byť použité,

- prevádzkovanie alebo zmluvné zabezpečenie prevádzky karanténnej stanice.

- predloženie dokladov (kópie) v zmysle zák. č.39/2007 Z.z. a Nar.vlády SR č.302/2003 Z.z.:

- rozhodnutie o povolení činnosti pri nakladaní so živočíšnymi produktmi vydanom orgánom veterinárnej
správy (§ 39 zák. č.39/2007 Z.z.),

- preukaz o spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu zvierat vydaný orgánom veterinárnej správy
miestne príslušným miestu výkonu podnikateľskej činnosti,

- preukaz osoby odborne spôsobilej na vykonávanie prepravy zvierat vydaný miestne príslušným orgánom
veterinárnej správy v mieste výkonu činnosti.


12. Poskytovanie súťažných podkladov:

Súťažné podklady si uchádzač môže písomne vyžiadať na adrese:
- adresa obstarávateľa uvedená v bode 1.

Kontaktné osoby: Ing. Vasko, tel. 055/6419363, Ing. Peter Nagy 6419258

Súťažné podklady sa budú vydávať:
v pracovných dňoch od: 3.3.2008 do 17.3.2008
v pracovnom čase od: 8:00 hod do 15:00 hod (v piatok do 14.30 hod.).
Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne príp. poštou

Úhrada za súťažné podklady :
- nevyžaduje sa

13. Uplynutie lehoty na predloženie ponúk:
- 26.3.2008
do 10:00 hod. stredoeurópskeho času
Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť:
- adresa obstarávateľa uvedená v bode 1
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.


14. Otváranie obálok s ponukami:
- 26.3.2008
o 13:00 hod. stredoeuróp. času v budove MMK, Tr. SNP 48/A, miestnosť D - 310.

15. Kritériá na hodnotenie ponúk:
Cena za jednotlivé požadované činnosti a služby (vrátane DPH)

16. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk: 30.4.2008


RNDr. Milan S a b o l
riaditeľ



Ing. Martin Vasko
osoba odborne spôsobilá pre verejné obstarávanie

Ing. Peter Nagy
Odd. výstavby a ŽP