Prejsť na obsah

Kancelária prvého kontaktu už slúži občanom

Ako zdôraznil vo svojom príhovore, poslaním kancelárie je vychádzať v ústrety občanom a umožniť im nielen pohotový prístup k informáciám, ale tiež možnosť riešiť si svoje záležitosti rýchlo a na jednom mieste. KPK disponuje desiatimi stálymi pracoviskami s nasledujúcou agendou: informácie a operatíva z oblasti miestnych daní, poplatkov, dopravy a komunikácií, správy majetku, výstavby a životného prostredia, sociálnej oblasti, informácie z oblasti kultúry, školstva, komunálneho rozvoja, legislatívnej a finančnej oblasti. Súčasťou KPK je aj pokladňa na priame zaplatenie daní a poplatkov, ale tiež osvedčovanie listín, podpisov, kopírovacie služby, bezplatný internet - web stránky mesta a samosprávnych a štátnych orgánov. Všetky tlačivá sú navyše dostupné na internete, ktorý majú občania k dispozícií, na webovej stránke mesta. KPK je funkčná v rámci pracovného týždňa magistrátu, so začiatkom denne od 8, 00 hod. Už prvý pracovný deň sa stretol s mimoriadnym záujmom občanov. V budúcich mesiacoch sa činnosť KPK bude pravidelne vyhodnocovať za súčasného monitorovania požiadaviek a námetov od občanov.