Prejsť na obsah

Imidž, povesť a atraktivita mesta

Mesto propagujeme všetkými možnými prostriedkami vonkajšej komunikácie vrátane prostriedkov komunikačného mixu a klasických spôsobov osobných a neosobných distribučných kanálov . Pilotným projektom nového spôsobu propagácie mesta je reklama mesta v rámci partnerských vzťahov s mestom Vysoké Tatry a Miskolc, kde na ich území propagujeme mesto, jeho atraktivitu a udalosti formou billboardov a reklamných tabúľ, ktoré informujú aj o kultúrnych a turistických akciách v meste Košice.
Billboardy s motívom návštevy a propagácie mesta sa nachádzajú na E55 pri meste Svit a na výjazde z mesta Miskolc v MR na ceste R4.
Uvítacie billboardy sú umiestnené na príjazdových cestách do Košíc ( medzi US Steelom a Košicami), na diaľničnom privádzači D1 v smere od Prešova a pri Grajciari v smere štátna hranica s MR – Košice.
So zahraničím spolupracujeme v rámci partnerských vzťahov, ale snažíme sa osloviť relevantné skupiny potenciálnych zákazníkov, návštevníkov a investorov napríklad cez vybrané zahraničné médiá / Prager Zeitung, Development News a pod. /, ako aj osobnými návštevami, ktoré pripravujú pôdu na ďalšie jednania o možnosti spolupráce . Na základe takejto osobnej návštevy je pripravený partnerský vzťah so samosprávou Praha I, mestom Graz v Rakúsku, pripravuje sa revitalizácia vzťahov s mestami Sankt Peterburg, Verona a Krakov.
V oblasti akvizičného marketingu t.j. lákania investorov oddelenie marketingu a komunikácie oslovilo viacerých investorov a pripravuje investičnú príležitosť za vyše 5 mld. Sk. Keďže projekty sú v prípravnej fáze, intenzívne spolupracujeme na ich konečnej podobe. Na podnet RMaK bola vyvinutá iniciatíva na spracovanie komplexnej ponuky mesta Košice pre potenciálnych investorov so základnými demografickými, ekonomickými a majetkovo –právnymi údajmi ako prvotná informácia o portfóliu mesta.
RMaK pripravuje aj servis pre investorov, prvým krokom bolo spracovanie ponuky nemeckých investorov, ktorú zorganizovala IHK / obchodná a priemyselná komora / z mesta Bayreuth spoločne so združením FEMAN Košice. Zo základnej ponuky sa rozvinula konkrétna spolupráca medzi nemeckými firmami a ich slovenskými partnermi.

Spracoval: Peter Neuwirth