Prejsť na obsah

Články - Archív článkov

Zoznam archivovaných článkov

Ak chcete vyhľadávať počkajte, inicializuje sa
Vyhľadávanie
ROK:
MOŽNOSTI: SAMOSTATNÝ ROZSAH
-

Referát marketingu a komunikácie začal svoju činnosť 1. júla 2006. Čo sme v čase od 1.7 do 31.12.2006 vykonali ?
Koncepcia marketingu a komunikácie vznikla na základe súčasnej potreby prezentácie mesta a informovaní širokej verejnosti o aktivitách mesta, čo zohráva veľmi dôležitú úlohu pri zabezpečovaní samosprávnych úloh a pri získavaní zdrojov, potrebných pre rozvoj mesta. Samotný základný dokument mesta – PHSR (Plán hospodárskeho a sociálneho rozvoja) konštatuje potrebu implementácie marketingu do štruktúry mesta.
Aj keď v Košiciach platí stredoeurópsky čas, najmenší obyvatelia mesta privítali nový rok 2007 s dvanásťhodinovým predstihom. Stalo sa tak na tradičnom podujatí Silvestrovský program pre deti, ktorý samospráva pripravila spolu so Štátnym divadlom na jeho Malej scéne.
Milí čitatelia internetovej stránky mesta Košice. S príchodom prvého snehu tohtoročnej zimy, odchádza posledný tohtoročný pracovný deň.
Oznamujem občanom, že dňa 19.12.2006 bolo mestu Košice ako dotknutej obci doručené záverečné stanovisko pre navrhovanú činnosť: „KOMPLEX CASSOVAR“.
Vianočné obdobie malo pre primátora Františka Knapíka vždy svoje čaro. Plné obyčajou a tradícií, kolied a rozprávania jeho rodičov a starých rodičov, ktorí boli neho a súrodencov studnicou príbehov a pripoviedok viažucich sa na vianočné a adventné obdobie. Pripomínal sa im tak dávny svet, s ktorým boli u nich Vianoce späté.