Regionálny význam mesta Košice, prílev zahraničných investícií, umiestnenie regionálnych zastupiteľstiev a rozvoj malého a stredného podnikania predurčuje vznik nových obchodných a administratívnych priestorov, pre ktoré je nevyhnutné vytvoriť územné a priestorové rezervy. Za týmto účelom je potrebné pripraviť zmenu doteraz platného regulačného plánu: „Obvodové centrum Košice – Terasa, Regulačný plán – aktualizácia 1999“. Tento plán uprednostňuje na území tzv. „asanačného pásma“ obytnú funkciu.
Ak chcete vyhľadávať počkajte, inicializuje sa
Vyhľadávanie
Zoznam aktuálnych článkov
Návrh projektu
14.02.2007 | Marketing mesta
V katastrálnom území Huštáky,ulica Žriedlová, na parcele 4123/2-3 stál v nedávnej minulosti evanjelický cintorín, na ktorom je pochovaných 300 osobností Košíc. Táto plocha je zapísaná v Ústrednom zozname pamiatkového fondu Slovenskej republiky pod číslom 3677/0 ako nehnuteľná kultúrna pamiatka.
Príprava projektu Košice - EHMK 2013
30.01.2007 | Marketing mesta
Dňa 7.-10. júna sa uskutočnilo v Miškovci /MR/ medzinárodné stretnutie „Most partnerských miest – kultúra, ktorá nás spája.
Via Cassovia - košická cesta k úspechu
10.01.2007 | Marketing mesta
Víťazstvo primátora Františka Knapíka v komunálnych voľbách 2.decembra 2006 bolo víťazstvom silnej predstavy o Košiciach ako meste na ceste k hospodárskemu úspechu a silnej identity občana so svojím mestom. Tieto základné myšlienky sú rozpracované do konkrétnej podoby vo volebnom programe Via Cassovia - košická cesta k úspechu.
Projekty
03.01.2007 | Marketing mesta
V súčasnej dobe mesto pripravuje verejnú súťaž na logo mesta. Súťaž bude prebiehať začiatkom roku 2007. Novým logom mesto vytvorí svoj nový imidž a môže začať aj proces identity corporation t.z. novej
osobitosti právnickej osoby Mesto Košice.
Imidž, povesť a atraktivita mesta
03.01.2007 | Marketing mesta
Mesto Košice malo donedávna povesť mesta zadĺženého, boriaceho sa s problémami Luníka IX a ekonomickou zaostalosťou.
Partnerské vzťahy
03.01.2007 | Marketing mesta
Referát marketingu a komunikácie začal svoju činnosť 1. júla 2006.
Čo sme v čase od 1.7 do 31.12.2006 vykonali ?
Marketing a komunikácia - koncepcia
03.01.2007 | Marketing mesta
Koncepcia marketingu a komunikácie vznikla na základe súčasnej potreby prezentácie mesta a informovaní širokej verejnosti o aktivitách mesta, čo zohráva veľmi dôležitú úlohu pri zabezpečovaní samosprávnych úloh a pri získavaní zdrojov, potrebných pre rozvoj mesta. Samotný základný dokument mesta – PHSR (Plán hospodárskeho a sociálneho rozvoja) konštatuje potrebu implementácie marketingu do štruktúry mesta.